Kribbeln im Kopf : Kreativitatstechniken & Denkstrategien fur Werbung, Marketing & Medien
Inny tyt. : "Kreativitatstechniken und Denkstrategien fur Werbung, Marketing und Medien ".
Autor: Pricken, Mario.
Odpowiedzialność: | Mario Pricken; [Designed by Christine Klell; fotografie cover Christian Postl]. | ||||||
Hasła: | Marketing Myślenie twórcze Reklama Środki masowego przekazu | ||||||
Adres wydawniczy: | Mainz : Hermann Schmidt Mainz, cop. 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 255 s.: il. kolor.; 29 cm. Powiązane zestawienia: | Książki w języku niemieckim | Środki masowego przekazu Marketing Myślenie twórcze Reklama Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 53.244
Numer inw.: 53244
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Pricken, Mario
Mario Pricken jest obecnie jednym z najbardziej poszukiwanych na arenie międzynarodowej ekspertów w dziedzinie kreatywności i zarządzania pomysłami, opracowywania strategii i innowacji. Wraz z największą europejską instytucją badawczą Fraunhofer-Gesellschaft Niemcy opracował w ostatnich latach nowe procesy innowacyjne dla badaczy i inżynierów, a także wykładał jako wykładowca uniwersytecki na University of Applied Arts w Wiedniu. Jako dyrektor ds. Innowacji współpracuje z międzynarodowymi firmami, znanymi agencjami, firmami projektowymi i stacjami telewizyjnymi. Wyciąg z jego [>>]