Jak dzieci uczą się i myślą :społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Autor: Wood, David
Odpowiedzialność: | David Wood ; tł. Anna Kowalcze-Pawlik ; tł. Rafał Pawlik. | ||||||||
Hasła: | Myślenie, przetwarzanie informacji Psychologia rozowjowa - zagadnienia Uczenie się - Dzieci Uczenie się a nauka szkolna | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2006 | ||||||||
Opis fizyczny: | 292 s. : il ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 271-279. Indeksy. Podręcznik akademicki. | Powiązane zestawienia: | Uczenie się | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 5658
Numer inw.: 5658
Dostępność: tylko na miejscu