Slogany w reklamie i polityce
Autor: Kochan, Marek
Jest to niewątpliwie najbardziej wszechstronne w polskiej literaturze, a do tego nowoczesne i uwzględniające aktualny materiał empir yczny opracowanie poświęcone sloganowi jako jednej z najważniejszych i najdoskonalszych form medialnej retoryki.
Odpowiedzialność: | Marek Kochan. | ||||||
Hasła: | Język polski - stylistyka - od 1989 r Polityka - język - Polska - od 1989 r Reklama - język - Polska - od 1989 r Reklama - język - od 1989 r. - Polska | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa Wydawnictwo Trio, 2005 | ||||||
Opis fizyczny: | 247, [1] s. : il. ; 21 cm. Powiązane zestawienia: | Reklama – język | Polityka - język Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1624
Numer inw.: 1624
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kochan, Marek
ur. 1969 – prozaik, dramaturg, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Autor powieści Franquizea 1996 i Plac zabaw W.A.B. 2007, zbioru opowiadań Ballada o dobrym dresiarzu W.A.B. 2005, a także dramatów: Holyfood, Karaoke, Argo, prezentowanych w Polsce i za granicą. Za Argo otrzymał w 2006 roku nagrodę publiczności na międzynarodowym festiwalu teatralnym w Heidelbergu, tam też kilka miesięcy później sztuka miała swoją prapremierę. Jego utwory były tłumaczone na węgierski, serbsko-chorwacki, niemiecki, włoski i hebrajski.
Źródło: lubimyczytac.pl