Ułatwienia dostępu

  • 22 845 19 89
  • sekretariat@bpmokotow.waw.pl
  • ul. Wiktorska 10, 02-587 Warszawa

Logotyp Biblioteki z białą nazwą

Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy poszukuje osoby na stanowisko

młodszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych

w biurze Dyrekcji Biblioteki

Termin składania dokumentów: 5 września 2025 r.

Warunki pracy

  • Wymiar etatu: 1 etat w systemie 8.00-16.00
  • Umowa o pracę (1 umowa na okres próbny na 3 miesiące, kolejna na 12 miesięcy, trzecia umowa na czas nieokreślony)
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego i wykształcenia od 5 300,00 zł – 7 800,00 zł (wynagrodzenie zasadnicze) plus dodatek stażowy (w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).

Miejsce pracy

  • Biuro Dyrekcji Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Wiktorska 10, 02-587 Warszawa
  • Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku/lokalu Biblioteki oraz do urzędów i placówek bibliotecznych położonych na terenie dzielnicy.

Oferujemy

  • szkolenia
  • świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie wypoczynku)
  • nagroda okolicznościowa z okazji Dnia Bibliotekarza, nagroda jubileuszowa, nagrody uznaniowe.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia administracyjne, prawnicze lub zarządzanie,
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze administracji, kancelarii,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), urządzeń multimedialnych i biurowych,
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
  • skrupulatność, sumienność,
  • wysoka kultura osobista,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.

Umiejętności

  • umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • łatwość nawiązywania kontaktów.

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie rejestrów i baz danych,
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w instytucji,
  • prowadzenie prostych spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z regulaminem wewnętrznym instytucji,
  • współpraca z dostawcami usług,
  • gromadzenie, przetwarzanie i archiwizacja danych i dokumentów, obsługa systemów informatycznych,
  • współpraca i udzielanie wsparcia administracyjnego innym działom w instytucji,
  • sporządzanie pism urzędowych, umów, raportów, zestawień.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kopie/skany świadectw pracy,
  • kopie/skan dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie/skan innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  • aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 3 miesiące na dzień składania dokumentów, (zwane zaświadczeniem o niekaralności, jest dokumentem potwierdzającym, czy dana osoba figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoba skazana prawomocnym wyrokiem),
  • oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko młodszego specjalisty ds. administracyjno-organizacyjnych (załącznik nr 1),
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy (załącznik nr 2).

Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany pracą w naszej instytucji dostarcz nam swoje dokumenty.

Komplet opisanych dokumentów należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w Dziale Kadr i Płac Biblioteki do 5 września 2025 roku. W razie przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia do Biblioteki uważa się datę ich wpływu. Dokumenty, które zostały doręczone do Biblioteki po upływie terminu składania dokumentów, pozostawia się bez rozpatrzenia.

W tytule korespondencji elektronicznej należy wpisać: „Nabór na stanowisko młodszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy”.

Klauzula informacyjna dla kandydatów

(zawarta w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej RODO, informujemy, że:

  • Administratorem pozyskanych danych osobowych z chwilą ich złożenia jest Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, 02-587, przy ul. Wiktorskiej 10, reprezentowana przez Dyrektora.
  • Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – tel. 22 241 14 57, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dane i kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych także pod adresem: https://www.bpmokotow.waw.pl/bpmok/index.php/o-bibliotece/kontakt 
  • Podane dane osobowe przetwarzane będą w trybie art.  6  ust.  1  lit.  a  RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w związku z uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 221 Kodeksu pracy i w zakresie gromadzenia: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
  • Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby rekrutacji na stanowisko.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji niniejszego procesu.
  • Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej, przez okres określony przepisami prawa o archiwizacji.
  • Pozyskane dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowy przetwarzania danych w jego imieniu.
  • Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez … w Warszawie, udzieloną w dniu … w celu … Podpis osoby, której dane dotyczą.
  • Przysługuje Panu/i prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pana/i osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  • Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.

 

Stopka

Logotyp Biblioteki

DYREKCJA

ul. Wiktorska 10

02-587 Warszawa

Biuro czynne:

poniedziałek - piątek

8.00 - 16.00

PUNKTY BIBLIOTECZNE

© 2025 Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy