Dziecko w świecie technologii : wychowanie w cyfrowej rzeczywistości
Autor: Davis, Katie
Opis od wydawcy Co robi moje dziecko w Internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza?Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin aż do
osiągnięcia przez nie dorosłości. Z pewnością znajdą tam coś dla siebie:rodzice, którzy starają się nadążyć za najnowszymi technologiami i zastanawiają się, jak pomóc swoim dzieciom z nich korzystać, nauczyciele, którzy szukają pomysłów na wykorzystanie technologii do ważnych i wzbogacających doświadczeń edukacyjnych w klasie, projektanci graficzni, którzy opracowują aplikacje i strony dla dzieci w różnym wieku i ich rodzin, a także wszyscy inni, którzy pragną dowiedzieć się więcej o tym, jak wychować dziecko w cyfrowej rzeczywistości. https://bonito.pl/produkt/dziecko-w-swiecie-technologii-wychowanie-w-cyfrowej-rzeczywistosci
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Katie Davis ; tłumaczenie Kasper Kalinowski. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Cyberbezpieczeństwo Dzieci Nastolatki Dojrzewanie Kompetencje medialne Media społecznościowe Programowanie (informatyka) Rozwój psychofizyczny dziecka Technologie cyfrowe Technologie mobilne Wpływ na zdrowie ludzi Wychowanie w rodzinie Opracowanie | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Copernicus Center Press, 2024. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 302, [2] strony ; 22 cm. Uwagi: | Indeks. Tekst tłumaczony z języka angielskiego. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Informatyka i technologie informacyjne Psychologia Powstanie dzieła: | 2023 r. | Twórcy: | Kalinowski, Kasper. Tłumaczenie. | Odbiorcy: | Nauczyciele. Rodzice. Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych. | Powiązane zestawienia: | Dziecko | Młodzież – psychologia Dojrzewanie Kompetencje medialne Media społecznościowe Programowanie Rozwó psychofizyczny Technologie cyfrowe Technologie mobilne Wpływ na zdrowie Wychowanie w rodzinie Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)