AI w strategii : rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Tytuł oryginału: "Artificial intelligence and business strategy : the winner takes it AI,".
"Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu "
Autor: Przegalińska, Aleksandra
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenieDowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w
biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: "AI jest tutaj. Co teraz?". Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji.Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm "TL;DR’ stworzony przez OpenAI:Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak ; [przekład: Wojciech Pędzich]. | ||||||||||||||
Hasła: | Chat GPT-3 Strategia organizacyjna Sztuczna inteligencja Uczenie maszynowe Zarządzanie strategiczne Opracowanie | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2023. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 139, [4] strony : ilustracje, wykres ; 22 cm. Uwagi: | Przyjęta nazwa autorki: Aleksandra Przegalińska-Skierkowska. Bibliografie, netografie przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2023 r. | Twórcy: | Jemielniak, Dariusz. (1975- ) Autor | Pędzich, Wojciech. Tłumaczenie Przegalińska-Skierkowska, Aleksandra. (1982- ) Autor Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)