Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20240124150859077474 / Katalog / Szczegóły pozycji

Nie pytaj, jak było w szkole - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nie pytaj, jak było w szkole : rozmowy, kóre dają dzieciom siłę / Rebecca Rolland ; przełożyły Marta Komorowska, Justyna Rudnik.
Okładka pozycji Nie pytaj, jak było w szkole : rozmowy, kóre dają dzieciom siłę

Nie pytaj, jak było w szkole : rozmowy, kóre dają dzieciom siłę

Tytuł oryginału: : "Art of talking with children : the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids, ".
"Rozmowy, kóre dają dzieciom siłę "

Autor: Rolland, Rebecca.




Czy wiesz, co tak naprawdę słychać u Twojego dziecka?Pytasz, jak minął mu dzień, odpowiada: "Fajnie!". Próbujesz się dowiedzieć, co działo się w przedszkolu, mówi: "Bawiliśmy się!". Chcesz pogadać o tym, co słychać w szkole - zamyka rozmowę krótkim "OK". Jeśli czujesz się czasami jak agent wywiadu, który próbuje pogadać z dzieckiem odpowiadającym półsłówkami, to ten poradnik jest

dla ciebie. Dowiesz się z niego, że nie trzeba być idealnym, dysponować fachową wiedzą ani nawet zadawać właściwych pytań, by tworzyć okazje do wartościowych rozmów.Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów - poradnik dla rodziców o wychowaniu dziecka. Znacznie ważniejsza jest postawa świadomego wyczekiwania - wykorzystanie wymiany zdań, by otworzyć furtkę i podążać za dzieckiem. Wystarczy kilka zmian i nowych nawyków, aby ważne rozmowy stały się naturalną i ciekawą dla wszystkich domowników częścią życia.Z tej książki dowiesz się, jak: budować bliską relację z dzieckiem: od malucha do nastolatka, łagodzić spory i słuchać się nawzajem bez ocen i obwiniania,rozmawiać tak, by wzmacniać wzajemne zaufanie i rozwijać u dziecka kompetencje związane z: uczeniem się, empatią, pewnością siebie, relacjami, zabawą, otwartością na inność i panowaniem nad temperamentem.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Rebecca Rolland ; przełożyły Marta Komorowska, Justyna Rudnik.
Seria:Kapitan Nauka Poleca
Hasła:Dzieci
Interakcje społeczne
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje społeczne
Komunikacja interpersonalna
Postawy rodzicielskie
Relacje międzyludzkie
Rodzina
Rozmowa
Wychowanie w rodzinie
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Samo Sedno, 2023.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:349, [1] strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: The art of talking with children: the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids. Bibliografia, netografia na stronach 323-[350].
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Psychologia
Powstanie dzieła:2022 r.
Twórcy:Komorowska, Marta. Tłumaczenie

Rudnik, Justyna. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla rodziców przedszkolaków i uczniów.
Dla rodziców przedszkolaków i uczniów.
Odbiorcy:Rodzice.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

MBdDiM nr XXXI
ul. Tyniecka 40a
tel. 22 646 46 49

Sygnatura: Sala górna: 37
Numer inw.: 26988
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 078585
do dnia: 2024-05-06
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Nie pytaj, jak było w szkole : rozmowy, które dają dzieciom siłę  1Okładka książki  Nie pytaj, jak było w szkole : rozmowy, które dają dzieciom siłę  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy