Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Semiotyka w marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.
Okładka pozycji Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku?

Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku?

"Jak badać znaki, symbole i kody rynku? "




"Semiotyka w marketingu" pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w

badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.
Hasła:Analiza semiotyczna
Komunikacja marketingowa
Marketing
Semiotyka
Podręcznik
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, copyright 2024.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2024 r.
Twórcy:Polak, Krzysztof. Autor

Żurawicka, Marzena. Autor

Przeznaczenie:Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Projektanci grafiki. Specjaliści ds. marketingu. Specjaliści ds. reklamy.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 339
Numer inw.: 88534
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy