Tea Time Crime : [Gry planszowe]
Autor: Barsuhn, Dirk
Lord Waldemar zaprosił na swoje 80 urodziny wielu znamienitych gości. Oczekuje się, że na uroczystość przybędzie baronowa Brabancji, Sir Adam Stoneworth i hrabia Bobby z Wexford. Nawet słynna śpiewaczka Barbette Brunette oraz były mistrz boksu Arnold Wendestein zapowiedzieli swój udział. Punktualnie o 5 po południu - idealnej porze na herbatę - ma się rozpocząć podniosła ceremonia. Niestety w tej spokojnej
dotąd okolicy nastąpił ostatnio wzrost liczby włamań i kradzieży. Z tego powodu lord Waldemar zatrudnił znanego detektywa, który wraz ze swoim asystentem ma czuwać nad tym, by należące do zaproszonych gości luksusowe przedmioty nie stały się łupem złodziei. Lord Waldemar i jego dostojni goście będą wdzięczni za troskę o ich mienie. Naszym zadaniem będzie odpowiednie rozmieszczenie detektywów i odszukanie złodziei grasujących w okolicy. Gracze otrzymują planszetki domu, które składają się z 25 pokoi i są podzielone na kolumny i rzędy. Ktokolwiek zaczyna rozgrywkę, może rzucić kostką maksymalnie trzy razy, po czym musi wybrać kostki lub spasować. Wszelkie niewybrane kości pozostają w ogólnej puli kości i mogą zostać użyte przez innego gracza. Dzięki temu w każdej rundzie dzieje się coś w twoim domu a nie tylko, gdy nadchodzi twoja kolej. Jeśli zostaną wybrane kostki z liczbą, na przykład trzy, można w tym momencie zbadać dom. W tym przypadku aktywowane jest trzecie pole na najniższym piętrze, czyli znajdująca się na nim płytka zostaje odwrócona. Jeśli jednak na tym polu znajduje już się odkryta płytka, możesz umieścić ją w dowolnym innym miejscu na planszetce. Celem jest umieszczenie w domu własnych detektywów poprzez sprytne dobranie kostek w taki sposób, aby świeciły latarkami we właściwym kierunku. Tylko wtedy, gdy wszystkie stożki świetlne detektywów trafią na stożki sąsiadujących pomieszczeń lub złodziei, dostaniemy odpowiednią liczbę punktów. Jeśli świecą w ciemności, nie zdobywamy żadnych punktów. Brzmi prosto, ale w rzeczywistości tak jest. Funkcje specjalne, takie jak jokery, specjalne kafelki lub specjalne rzuty, oferują wiele opcji akcji i nadają rozgrywce dynamiki i rozmachu. Dobrze wyważona mieszanka elementów taktycznych i szczęścia zapewnia wysoki poziom atrakcyjności kolejnych rozgrywek pomiędzy graczami.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Dirk Barsuhn ; ilustracje Felix Wermke |
Hasła: | Gry i zabawy umysłowe Gry planszowe |
Adres wydawniczy: | Wiedeń : Piatnik 2023. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Liczba graczy : 2-4. Czas gry : 45 minut. Pełna zawartość gry na pudełku / w instrukcji. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Twórcy: | Wermke, Felix. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 10+.Nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat (małe elementy - ryzyko zadławienia). 10+.Nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat (małe elementy - ryzyko zadławienia). |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)