Public relations : praktyka komunikowania 3.0
"Praktyka komunikowania 3.0 "
Autor: Tworzydło, Dariusz
Opis od wydawcyAktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji "Public relations praktycznie". Publikacja ta została jednak
zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych."Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (.) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja".Ze wstępu Autora https://bonito.pl/produkt/public-relations-praktyka-dzialania-30
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Dariusz Tworzydło ; [recenzent II wydania dr hab. Norbert Życzyński, prof. PRz]. | ||||||||||||||||||||
Hasła: | Public relations Podręcznik | ||||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : PWN, 2023. | ||||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. | ||||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2023 r. | Twórcy: | Życzyński, Norbert. (1971- ). Recenzja | Przeznaczenie: | Dla studentów kierunków dziennikarskich, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych. | Dla studentów kierunków dziennikarskich, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Menedżerowie. Rzecznicy prasowi. Specjaliści ds. public relations. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 62.000
Numer inw.: 62000
Dostępność: tylko na miejscu