Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Public relations - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło ; [recenzent II wydania dr hab. Norbert Życzyński, prof. PRz].
Okładka pozycji Public relations : praktyka komunikowania 3.0

Public relations : praktyka komunikowania 3.0

"Praktyka komunikowania 3.0 "

Autor: Tworzydło, Dariusz




Opis od wydawcyAktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji "Public relations praktycznie". Publikacja ta została jednak

zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych."Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (.) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja".Ze wstępu Autora https://bonito.pl/produkt/public-relations-praktyka-dzialania-30

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Dariusz Tworzydło ; [recenzent II wydania dr hab. Norbert Życzyński, prof. PRz].
Hasła:Public relations
Podręcznik
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, 2023.
Wydanie:Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN.
Opis fizyczny:354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2023 r.
Twórcy:Życzyński, Norbert. (1971- ). Recenzja

Przeznaczenie:Dla studentów kierunków dziennikarskich, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Dla studentów kierunków dziennikarskich, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Menedżerowie. Rzecznicy prasowi. Specjaliści ds. public relations.
Powiązane zestawienia:Public relations
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 62.000
Numer inw.: 62000
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy