Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha.
Okładka pozycji Strategiczne podejście do działania w social mediach

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Autor: Ledwoń-Blacha, Anna




Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z

bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:- w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową,- jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób,- czym jest customer experience, user experience i brand visual identity,- jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje,- jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Anna Ledwoń-Blacha.
Hasła:Marketing społecznościowy
Strategia marketingowa
Poradnik
Adres wydawniczy:Gliwice : Onepress, copyright 2023.
Opis fizyczny:159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 159-[160].
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2023 r.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 339
Numer inw.: 68419
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy