Marketing i analityka biznesowa dla początkujących : poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
Autor: Sroka, Kinga
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i
sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Kinga Sroka. | ||||||||||||
Hasła: | Analiza danych Business Intelligence Kompetencje zawodowe Marketing cyfrowy Poradnik | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Onepress, copyright 2023. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 197, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm. Uwagi: | Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio. Bibliografia na stronach 197-[198]. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2023 r. | Odbiorcy: | Specjaliści ds. marketingu. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)