Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Zarządzanie silną marką / redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; [autorzy - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie silną marką / redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; [autorzy: Marzanna K. Witek-Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz ; recenzent prof. dr hab. Klemens Białecki].
Okładka pozycji Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką




Opis od wydawcyZnaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki,

ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. https://bonito.pl/produkt/zarzadzanie-silna-marka-2

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; [autorzy: Marzanna K. Witek-Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz ; recenzent prof. dr hab. Klemens Białecki].
Hasła:Branding (marketing)
Marka (ekonomia)
Wartość marki
Zarządzanie produktem
Opracowanie
Adres wydawniczy:[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2023.
Opis fizyczny:444 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl. Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2023 r.
Twórcy:Białecki, Klemens Paweł. (1929- ). Recenzja

Dudzik, Magdalena. (1952-) Autor

Jakubiak, Krzysztof. Autor

Materna, Grzegorz. Autor

Pawłowicz, Bohdan. Autor

Piątkowski, Wiktor. Autor

Sikora, Tomasz. Autor

Surowicz, Agnieszka. Autor

Szczęsna, Ewa. Autor

Sznajder, Andrzej. Autor

Witek-Hajduk, Marzanna K. Autor

Zapolska-Szcześniak, Sylwia. Autor
Redakcja

Przeznaczenie:Książka dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Książka dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Odbiorcy:Kadra zarządzająca. Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Marka (ekonomia)
Wartość ekonomiczna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.720
Numer inw.: 61720
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy