Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska ; [recenzenci dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego].
Okładka pozycji Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami

"Narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami "

Autor: Kowalska, Magdalena Jolanta.




Opis od wydawcyKsiążka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe

technologie.Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. https://bonito.pl/produkt/marketing-relacji-w-dobie-technologii-cyfrowych

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Magdalena Kowalska ; [recenzenci dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego].
Hasła:2001-
Content marketing
Marketing partnerski
Media społecznościowe
Relacje biznesowe
Technologie cyfrowe
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zarządzanie relacjami z klientami
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023.
Opis fizyczny:340 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 319-340.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2023 r.
Twórcy:Kozielski, Robert. Recenzja

Mróz-Gorgoń, Barbara. Recenzja

Odbiorcy:Doktoranci. Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Marketing partnerski
Media społecznościowe
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Technologie cyfrowe
Zarządzanie relacjami z klientami
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.719
Numer inw.: 61719
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy