Tęczowe historie : [Gra] 50 bajkowych i magicznych zagadek
Autor: Harder, Corinna
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.W Tęczowe historie można grać we dwójkę lub w większym gronie przyjaciół. Nie da
się grać samemu, ponieważ potrzebny jest ktoś, kto zna rozwiązanie i będzie odpowiadał na pytania. Osoba ta to Czarodziej, a pozostali gracze to jego Uczniowie. Funkcję Czarodzieja gracze powinni przyjmować na zmianę. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności.Ponieważ babcia miała syrenkę, jej wnuczka nie chciała już jednorożca.Na Jaśka spadł w nocy grad gwiazd. Jak to się mogło stać?
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | [Corinna Harder, Helmut Kollars]. |
Seria: | Czarne Historie Junior / G3 |
Hasła: | Elfy Magiczne stworzenia Wróżki Gry i zabawy umysłowe |
Adres wydawniczy: | Konin, G3, 2021. |
Wydanie: | Wydanie 1. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Liczba graczy od 2, czas 1 rozgrywki ok 20 minut. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią sięwspólnie rozwiązując zagadki, które stawiają przed nimi karty wchodzące w skład zestawu. W pudełku z grą znajduje się 50 kart, a na każdej z nich przedstawiona jest jedna zagadka. Tak, więc uczestnicy zabawy mają 50 tajemnic do rozwiązania, co gwarantuje im długie godziny zabawy. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Powstanie dzieła: | 2019 r. |
Przeznaczenie: | 8+. 8+. |
Odbiorcy: | Dzieci. 6-8 lat. 9-13 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)