Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena
Autor: Sikora, Wojciech
Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań
stawianych przez prezentowaną pracę. Zapraszam w podróż po świecie gier wideo w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania o ich istotę oraz miejsce w otaczającym nas świecie.Wojciech Sikora
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wojciech Sikora. | ||||||||||
Hasła: | Ingarden, Roman (1893-1970) Fenomenologia Gry komputerowe Filozofia Opracowanie | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, © copyright 2023. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 289, [1] strona ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 271-283. Indeks. Streszczenie w języku angielskim. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Filozofia i etyka | Powstanie dzieła: | 2023 r. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 20020
Numer inw.: 20020
Dostępność: tylko na miejscu