Przyczepne historie : dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Tytuł oryginału: "Made to stick : why some ideas survive and others die,".
"Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane "
Autor: Heath, Chip
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone) - opis wydawcy.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz
stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ta książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy.
"Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów". - Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com
Odpowiedzialność: | Chip Heath & Dan Heath ; przekład: Monika Malcherek ; wstęp do wydania polskiego: Piotr Bucki. | ||||||||||||||||
Hasła: | Stosunki międzyludzkie Komunikacja społeczna Psychologia społeczna Sukces Wpływ społeczny Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2020. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie rozszerzone. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 359 stron ; 22 cm. Uwagi: | Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Psychologia | Socjologia i społeczeństwo Powstanie dzieła: | 2007 r. | Twórcy: | Bucki, Piotr. Wstęp | Heath, Dan. (1973- ). Autor Malcherek, Monika. Tłumaczenie Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Psychologia społeczna Sukces, kariera (poradniki i wydawnictwa popularne) Stosunki interpersonalne Wpływ społeczny Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85
Sygnatura: 316
Numer inw.: 46147
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni