Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230511142151057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

Przyczepne historie - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Przyczepne historie : dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane / Chip Heath & Dan Heath ; przekład: Monika Malcherek ; wstęp do wydania polskiego: Piotr Bucki.
Okładka pozycji Przyczepne historie : dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Przyczepne historie : dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Tytuł oryginału: "Made to stick : why some ideas survive and others die,".
"Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane "

Autor: Heath, Chip




Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone) - opis wydawcy.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz

stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ta książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy.

"Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów". - Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Chip Heath & Dan Heath ; przekład: Monika Malcherek ; wstęp do wydania polskiego: Piotr Bucki.
Hasła:Stosunki międzyludzkie
Komunikacja społeczna
Psychologia społeczna
Sukces
Wpływ społeczny
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2020.
Wydanie:Wydanie rozszerzone.
Opis fizyczny:359 stron ; 22 cm.
Uwagi:Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Powstanie dzieła:2007 r.
Twórcy:Bucki, Piotr. Wstęp

Heath, Dan. (1973- ). Autor

Malcherek, Monika. Tłumaczenie

Powiązane zestawienia:Komunikacja społeczna
Psychologia społeczna
Sukces, kariera (poradniki i wydawnictwa popularne)
Stosunki interpersonalne
Wpływ społeczny
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85

Sygnatura: 316
Numer inw.: 46147
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Pstryk : jak zmieniać, żeby zmienić  2Okładka książki  Pstryk : jak zmieniać, żeby zmienić  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy