Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Opis od wydawcy"Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy zespół autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są
logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego" - z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora."Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu" - z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej. https://bonito.pl/produkt/strategie-budowania-marki-i-rozwoju-handlu-nowe-trendy-i-wyzwania-dla-marketingu-2
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Tomasz Domański ; [autorzy Justyna Anders-Morawska, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Emilia Pietrzak, Michał Sędkowski ; recenzenci prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Maria Sławińska]. | ||||||||||||||
Hasła: | Handel Marka Zarządzanie strategiczne Polska Monografia Praca zbiorowa | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, copyright 2020. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 186 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. Bibliografie, netografie przy pracach. Streszczenia w języku angielskim przy pracach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2020 r. | Twórcy: | Anders-Morawska, Justyna. Autor | Bryła, Paweł. Autor Domański, Tomasz. (1953-) Autor Hereźniak, Marta. Autor Karpińska-Krakowiak, Małgorzata. Autor Pietrzak, Emilia. Autor Sędkowski, Michał. Autor Sławińska, Maria. Recenzja Wiktor, Jan W. Recenzja Redakcja Powiązane zestawienia: | Handel - zarządzanie | Marka (ekonomia) Zarządzanie strategiczne Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.478
Numer inw.: 61478
Dostępność: tylko na miejscu