Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Strategie budowania marki i rozwoju handlu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu / redakcja naukowa Tomasz Domański ; [autorzy Justyna Anders-Morawska, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Emilia Pietrzak, Michał Sędkowski ; recenzenci prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Maria Sławińska].
Okładka pozycji Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu




Opis od wydawcy"Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy zespół autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są

logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego" - z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora."Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu" - z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej. https://bonito.pl/produkt/strategie-budowania-marki-i-rozwoju-handlu-nowe-trendy-i-wyzwania-dla-marketingu-2

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Tomasz Domański ; [autorzy Justyna Anders-Morawska, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Emilia Pietrzak, Michał Sędkowski ; recenzenci prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Maria Sławińska].
Hasła:Handel
Marka
Zarządzanie strategiczne
Polska
Monografia
Praca zbiorowa
Adres wydawniczy:Łódź : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, copyright 2020.
Wydanie:Wydanie pierwsze.
Opis fizyczny:186 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. Bibliografie, netografie przy pracach. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Anders-Morawska, Justyna. Autor

Bryła, Paweł. Autor

Domański, Tomasz. (1953-) Autor

Hereźniak, Marta. Autor

Karpińska-Krakowiak, Małgorzata. Autor

Pietrzak, Emilia. Autor

Sędkowski, Michał. Autor

Sławińska, Maria. Recenzja

Wiktor, Jan W. Recenzja
Redakcja

Powiązane zestawienia:Handel - zarządzanie
Marka (ekonomia)
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.478
Numer inw.: 61478
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy