Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230213113104057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

Alchemia - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Alchemia : [Dokument dźwiękowy] zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu / Rory Sutherland ; przekład: Ewa Wojtczak.
Okładka pozycji Alchemia : [Dokument dźwiękowy] zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu

Alchemia : [Dokument dźwiękowy] zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu

Tytuł oryginału: "Alchemy : the surprising power of ideas that don`t make sense,".
"Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu "

Autor: Sutherland, Rory.




Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicjiAby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas

denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy."To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki - na wypadek gdyby jeden wam ukradli".Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Rory Sutherland ; przekład: Ewa Wojtczak.
Hasła:Marketing
Nawyki konsumenckie
Psychologia biznesu
Reklama
Poradnik
Adres wydawniczy:[Piaseczno] : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; Storybox.pl, copyright 2022.
Nośnik:1 CD (11 godz.) :
Uwagi:Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International Sp. z o.o.
Forma gatunek:Audiobooki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Psychologia
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2019 r.
Wykonawcy:Czyta: Wiesław Kolbusz.
Opis fizyczny:
Twórcy:Kolbusz, Wiesław. Wykonanie

Wojtczak, Ewa. Tłumaczenie

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 140
ul. Mozarta 1 (V piętro)
tel. 22 847 77 31

Sygnatura: K.65
Numer inw.: 2372
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

MBdDiM nr XXXI
ul. Tyniecka 40a
tel. 22 646 46 49

Sygnatura: K.65
Numer inw.: 3067
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek0



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy