Alchemia : [Dokument dźwiękowy] zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu
Tytuł oryginału: "Alchemy : the surprising power of ideas that don`t make sense,".
"Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu "
Autor: Sutherland, Rory.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicjiAby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas
denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy."To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki - na wypadek gdyby jeden wam ukradli".Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Rory Sutherland ; przekład: Ewa Wojtczak. |
Hasła: | Marketing Nawyki konsumenckie Psychologia biznesu Reklama Poradnik |
Adres wydawniczy: | [Piaseczno] : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; Storybox.pl, copyright 2022. |
Nośnik: | 1 CD (11 godz.) : |
Uwagi: | Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International Sp. z o.o. |
Forma gatunek: | Audiobooki. Publikacje fachowe. |
Dziedzina: | Psychologia Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2019 r. |
Wykonawcy: | Czyta: Wiesław Kolbusz. |
Opis fizyczny: | |
Twórcy: | Kolbusz, Wiesław. Wykonanie Wojtczak, Ewa. Tłumaczenie |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)