Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20221219134601070904 / Katalog / Szczegóły pozycji

Od pomysłu do marki - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację / Daniela Bavuso, Natale Cardone ; przedmowa Emanuele Orlando dyrektor Business Insider Italia ; tłumaczenie Zbigniew Łucki.
Okładka pozycji Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Tytuł oryginału: "Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione,".
"Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację "

Autor: Bavuso, Daniela.




Od pomysłu do marki - opis wydawcy [...] Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek

już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie - krok po kroku - wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Daniela Bavuso, Natale Cardone ; przedmowa Emanuele Orlando dyrektor Business Insider Italia ; tłumaczenie Zbigniew Łucki.
Hasła:2001-
Branding (marketing)
Komunikacja marketingowa
Marka (ekonomia)
Marketing strategiczny
Pozycjonowanie (marketing)
Przedsiębiorstwo
Case study (studium przypadku)
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2022.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:407 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2021 r.
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Cardone, Natale. Autor

Łucki, Zbigniew. (1938- ). Tłumaczenie

Orlando, Emanuele. Przedmowa

Odbiorcy:Przedsiębiorcy.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Marka (ekonomia)
Marketing strategiczny
Przedsiębiorstwo
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.197
Numer inw.: 61197
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy