Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację
Tytuł oryginału: "Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione,".
"Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację "
Autor: Bavuso, Daniela.
Od pomysłu do marki - opis wydawcy [...] Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek
już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie - krok po kroku - wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Daniela Bavuso, Natale Cardone ; przedmowa Emanuele Orlando dyrektor Business Insider Italia ; tłumaczenie Zbigniew Łucki. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Branding (marketing) Komunikacja marketingowa Marka (ekonomia) Marketing strategiczny Pozycjonowanie (marketing) Przedsiębiorstwo Case study (studium przypadku) Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2022. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 407 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2001-2021 r. | Powstanie dzieła: | 2021 r. | Twórcy: | Cardone, Natale. Autor | Łucki, Zbigniew. (1938- ). Tłumaczenie Orlando, Emanuele. Przedmowa Odbiorcy: | Przedsiębiorcy. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Marka (ekonomia) Marketing strategiczny Przedsiębiorstwo Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.197
Numer inw.: 61197
Dostępność: tylko na miejscu