Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20221130142223046870 / Katalog / Szczegóły pozycji

Od gatunku do wizerunku - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Od gatunku do wizerunku : autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych / Magdalena Szulc ; [recenzenci: prof. dr hab. Tomasz Bocheński, UŁ, prof. dr hab. Marian Kisiel, UŚ] ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Okładka pozycji Od gatunku do wizerunku : autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Od gatunku do wizerunku : autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

"Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych "
"Autokreacje blogerów modowych w mediach społecznościowych "
"Autokreacje vlogerów modowych w mediach społecznościowych "

Autor: Szulc, Magdalena




Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - opis wydawcyMonografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany

kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Magdalena Szulc ; [recenzenci: prof. dr hab. Tomasz Bocheński, UŁ, prof. dr hab. Marian Kisiel, UŚ] ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Hasła:2001-
Blogerzy
Facebook (portal społecznościowy)
Instagram
Komunikacja elektroniczna
Kreowanie wizerunku
Media społecznościowe
Moda
Wideoblog
Opracowanie
Adres wydawniczy:Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2022.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:213, [1] strona ; 25 cm.
Uwagi:Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210. Streszczenie w języku angielskim.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Kultura i sztuka
Media i komunikacja społeczna
Zakres czasowy:2001-2022 r.
Powstanie dzieła:2022 r.
Twórcy:Bocheński, Tomasz. Recenzja

Kisiel, Marian. (1961- ). Recenzja

Powiązane zestawienia:Media społecznościowe
Moda
Komunikacja elektroniczna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.064
Numer inw.: 61064
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy