Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Brand equity - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj.
Okładka pozycji Brand equity : metody badania siły marek

Brand equity : metody badania siły marek

"Metody badania siły marek "

Autor: Kubuj, Dariusz.




Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych

podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku - nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Dariusz Kubuj.
Hasła:1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Metodologia
Wartość marki
Wycena
Zachowania konsumentów
Monografia
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, 2022.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Na podstawie rozprawy doktorskiej. Bibliografia na stronach 419-455.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1963-2019 r.
Powstanie dzieła:2022 r.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 339
Numer inw.: 86294
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy