Job crafting : nowa metoda budowania zaangażowania i poczucia sensu pracy
"Nowa metoda budowania zaangażowania i poczucia sensu pracy "
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacjach ze współpracownikami. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskuje popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii. Autorki opisują sposoby na adaptację
narzędzi job craftingu do polskiej kultury oraz wdrażanie ich z sukcesem w firmach. W kolejnym wydaniu zaprezentowano m.in.: - zalecane działania sprzyjające tworzeniu kultury przekształcania pracy w organizacji, - przewodnik, jak krok po kroku przeprowadzić warsztaty job craftingowe, - opisy przykładów praktycznego zastosowania narzędzi job crafting w polskich firmach w formie case study, - sposoby na budowanie relacji w zespołach rozproszonych lub pracujących w trybie pracy hybrydowej, - rolę wzmacniania zdrowia psychicznego pracowników poprzez profilaktykę wypalenia zawodowego oraz budowanie bezpieczeństwa psychologicznego. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR. Zainteresuje także psychologów pracy i organizacji. Pierwsze wydanie publikacji zostało uznane za najlepszą książkę popularyzatorską w konkursie Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej "Pozytyw" na najlepszą publikację z zakresu psychologii pozytywnej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Malwina Puchalska-Kamińska, Agnieszka Łądka-Barańska. | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Job crafting Praca Satysfakcja zawodowa Zaangażowanie pracowników Polska Opracowanie | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 221, [2] strony : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 207-221. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Psychologia | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2001-2022 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Łądka-Barańska, Agnieszka. Autor | Puchalska-Kamińska, Malwina. Autor Przeznaczenie: | Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji. | Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji. Odbiorcy: | Doradcy personalni. Dyrektorzy HR. Menedżerowie. Psychologowie. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)