Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak i z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodną z zasadą stopniowania trudności. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
Odpowiedzialność: | Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa. | ||||||||||||||
Hasła: | Wymowa Czytanie Metody nauczania Język polski (przedmiot szkolny) Ćwiczenia i zadania | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie III. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 215 stron : ilustracje ; 30 cm. Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. | Dziedzina: | Językoznawstwo | Edukacja i pedagogika Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Kiełpińska, Iwona. Autor | Naprawa, Renata. Autor Tanajewska, Alicja. Autor Odbiorcy: | Nauczanie początkowe. Klasa 1. Klasa 2. Klasa 3. | Powiązane zestawienia: | Język polski (przedmiot szkolny) | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)