Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość : zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje : przewodnik dla lidera / Pamela Fuller, Mark Murphy & Anne Chow ; przekład: Anita Doroba.
Okładka pozycji Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość : zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje : przewodnik dla lidera

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość : zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje : przewodnik dla lidera

Tytuł oryginału: "Leader`s guide to unconscious bias : how to reframe bias, cultivate connection, and create high-performing teams,".

Autor: Fuller, Pamela




Nieuświadomione uprzedzenia wypływają na wydajność Twoją, Twojego zespołu oraz całej firmy bez względu na to, czy o tym wiesz, czy nie. Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów. tak? Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z

przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy je poza kontrolą, mogą niekorzystnie wpłynąć na nasze podejmowanie decyzji oraz ograniczyć wydajność, innowacje i szanse tych, którymi zarządzamy. Jeżeli ktoś mówi, że nie ma żadnych uprzedzeń, oznacza to tylko tyle, że ich sobie nie uświadamia. Nasze mózgi kierują się nie tylko uprzedzeniami i preferencjami, ale również zmianą i rozwojem. To wymaga czasu i wysiłku, by wytworzyć nowe ścieżki neuronowe, sposoby myślenia i nawyki. To nie jest łatwe, ale możliwe. Dlatego eksperci z Franklin Covey napisali niniejszą książkę - dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje przywództwo i świadomie pracować nad budowaniem bardziej inkluzywnych organizacji, dla menedżerów, którzy chcą zrozumieć i skorygować własne samoograniczające przekonania. Znajduje się w niej kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi. To, co myślimy o sobie nawzajem i jak współdziałamy ze sobą, ma ogromny wpływ na sukces całej firmy. Badania pokazały, że uprzedzenia (czy tendencje lub skłonności) mają wpływ na wyniki organizacji - na wszystko, od kultury, poprzez rekrutację, innowacyjność, aż po zyskowność. Uprzedzenia mogą utrudniać podejmowanie decyzji, sprawność działania, wprowadzanie innowacji i osiąganie wyników w pracy. Pracownicy, którzy czują się obiektem uprzedzeń, z trzykrotnie większym prawdopodobieństwem zatrzymają dla siebie swoje pomysły, pozostaną niezaangażowani i odejdą z pracy w ciągu roku. Fuller, Murphy i Chow zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Pamela Fuller, Mark Murphy & Anne Chow ; przekład: Anita Doroba.
Seria:Zarządzanie
Hasła:Nieświadomość
Przedsiębiorstwo
Produktywność pracy
Relacje międzyludzkie
Uprzedzenia
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2022.
Wydanie:Wydanie pierwsze.
Opis fizyczny:413, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: The leader`s guide to unconscious bias : how to reframe bias, cultivate connection, and create high-performing teams. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Psychologia
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Chow, Anne. Autor

Doroba, Anita. Tłumaczenie

Murphy, Mark C. (1968- ). Autor

Odbiorcy:Menedżerowie.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 316
Numer inw.: 85325
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy