Niegrzeczne dziewczynki robią karierę : wskazówki dla kobiet, które chcą świadomie i skutecznie stosować zasady autopromocji
Tytuł oryginału : "Fleißige Frauen arbeiten, schlaue steigen auf ".
Autor: Schneider, Barbara
Życie zawodowe, a szczególnie szczebel zarządzania, to świat zdominowany przez mężczyzn. Mimo to kobiety często są lepiej wykształcone, mają świeższe podejście do obowiązków, są skrupulatniejsze i dokładniejsze, nadal zarabiają dużo mniej, a najwyższe funkcje pozostają dla nich nieosiągalne. Ponad dwie trzecie wszystkich szefów potwierdza istnienie twz. szklanego sufitu, który ogranicza
kobiety na drodze do kariery. Czas to zmienić! Kobiety stające do wyścigu o zawodowy sukces muszą stać się bardziej świadome konkurencji i silniej nastawione na rywalizację. W basenie pełnym rekinów dewizą jest szybki atak, inaczej uprzedzi nas ktoś inny. W świecie biznesu nie wystarczy być dobrym! O wiele ważniejsza jest umiejętność zręcznego promowania swoich osiągnięć i kompetencji oraz mistrzowska prezentacja własnej osoby. Kobiety muszą zadbać, by inni się o nich dowiedzieli. Badania mówią, że rozwój kariery zależy tylko w 10% od jakości pracy, pozostałe 90% to popularność oraz opinia, jaką mają o nas inni.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Barbara Schneider ; [tł. Olga Sobiecka]. | ||||||||||
Hasła: | Kariera Kobieta Psychologia Poradniki | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 215, [1] s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 211-215. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Powstanie dzieła: | 2009 r. | Twórcy: | Sobiecka, Olga. Tłumaczenie | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Wstęp
- 1. Kwalifikacje to tylko połowa sukcesu
- 1.1. Konkurencja nie śpi
- 1.2. Pomiędzy "kompleksem Śpiącej Królewny" a "syndromem królowej matki"
- 1.3. Kobiety u szczytu kariery
- 1.4. Czy gdzie indziej naprawdę jest lepiej?
- 2. Dlaczego kobiety ponoszą porażki
- 2.1. Jak kobiety kierują
- 2.2. Ekonomia męska
- 2.3. Dziecko - przeszkoda w karierze?
- 2.4. Mit władzy
- 2.5. Za mało marketingu we własnej sprawie
- 3. Dziesięć kroków do profesjonalnej autopromocji
- 3.1. Promowanie siebie, czyli kogo?
- 3.2. Nie wszystko da się zaplanować
- 3.3. Opuść ławkę rezerwowych
- 3.4. Rozmawiaj o własnych celach
- 3.5. Pokaż się
- 3.6. Sprzedawaj swoje pomysły
- 3.7. Nawiąż kontakty
- 3.8. Zainwestuj w siebie
- 3.9. Wymagaj więcej!
- 3.10. Świętuj zwycięstwo
- 4. Czy gospodarka stanie się bardziej kobieca?
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)