Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20220322111256004535 / Katalog / Szczegóły pozycji

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie / Monika Ratajczyk ; [recenzenci dr hab. Ewa Jerzyk, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu].
Okładka pozycji Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

"Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie "

Autor: Ratajczyk, Monika.




Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - opis wydawcy"W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze

swojego doświadczenia zarówno jako naukowiec, jak i praktyk doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat". Autorka

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Monika Ratajczyk ; [recenzenci dr hab. Ewa Jerzyk, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu].
Hasła:1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Marketing
Opakowania
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021.
Opis fizyczny:367 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1958-2021 r.
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Jerzyk, Ewa. Recenzja

Sobocińska, Magdalena. Recenzja

Powiązane zestawienia:Marketing
Opakowania
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 60.216
Numer inw.: 60216
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy