Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
"Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie "
Autor: Ratajczyk, Monika.
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - opis wydawcy"W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze
swojego doświadczenia zarówno jako naukowiec, jak i praktyk doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat". Autorka
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Ratajczyk ; [recenzenci dr hab. Ewa Jerzyk, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu]. | ||||||||||||||||
Hasła: | 1901-2000 1945-1989 1989-2000 2001- Marketing Opakowania Przedsiębiorstwo Zarządzanie Opracowanie | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 367 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 1958-2021 r. | Powstanie dzieła: | 2021 r. | Twórcy: | Jerzyk, Ewa. Recenzja | Sobocińska, Magdalena. Recenzja Powiązane zestawienia: | Marketing | Opakowania Przedsiębiorstwo Zarządzanie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 60.216
Numer inw.: 60216
Dostępność: tylko na miejscu