Wojna cukierkowa : Awantura w salonie gier
Tytuł oryginału: "Candy Shop War : Arcade Catastrophe,".
Autor: Mull, Brandon
Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe
nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Brandon Mull ; przełożył Rafał Lisowski | ||||||||||||||
Seria: | Wojna cukierkowa / Brandon Mull : 2 | ||||||||||||||
Hasła: | Automaty do gier Czarownice i czarownicy Gry komputerowe Przyjaźń Walka dobra ze złem Powieść Fantastyka Literatura amerykańska | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wilga, 2022. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 460, [4] strony ; 21 cm. Uwagi: | Tytuł oryginału cyklu: The Candy Shop War. Na grzbiecie wyłącznie tytuł cyklu. | Forma gatunek: | Książki. Proza. | Powstanie dzieła: | 2012 r. | Twórcy: | Lisowski, Rafał. Tłumaczenie | Odbiorcy: | Dzieci. 9-13 lat. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Mull, Brandon
Urodzony: 8 listopada 1974. W dzieciństwie pragnął przemierzać inne światy. W tym celu szukał wejść do tajemniczych krain w starych szafach i króliczych norach. Gdy próby te skończyły się niepowodzeniem, zaczął snuć opowieści w swojej głowie. Brandon Mull przyznaje w wywiadach, że od zawsze chciał zostać pisarzem, jednak utrzymywał to marzenie w sekrecie – nie chciał, by bliscy martwili się ewentualnym niepowodzeniem bądź uznali go za wariata. Swoją wyobraźnię wykorzystywał w trakcie zabaw z rodzeństwem i przyjaciółmi. Niektóre pomysły dojrzewały w jego głowie [>>]