Rymuj, głoskuj, w rytmie klaszcz! : ćwiczenia uwagi, pamięci słuchowej, koordynacji ruchowo-słuchowej i słuchu fonemowego
"Ćwiczenia uwagi, pamięci słuchowej, koordynacji ruchowo-słuchowej i słuchu fonemowego "
Autor: Barańska, Małgorzata.
Odpowiedzialność: | Małgorzata Barańska. | ||||||||||||||||
Hasła: | Język polski (przedmiot szkolny) Nauczanie początkowe Słuch fonematyczny Wychowanie przedszkolne Scenariusz zajęć | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 111, [1] strona : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronie 111. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Językoznawstwo Powstanie dzieła: | 2017 r. | Odbiorcy: | Przedszkola. Szkoły podstawowe. Klasa 1. Klasa 2. Klasa 3. Nauczyciele nauczania początkowego. Nauczyciele przedszkoli. | Powiązane zestawienia: | Język polski (przedmiot szkolny) | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Barańska, Małgorzata
Małgorzata Barańska – nauczyciel dyplomowany, absolwentka pedagogiki w zakresie nauczania początkowego na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej oraz terapii pedagogicznej. Od wielu lat pracuje jako nauczyciel klas młodszych w Szkole Podstawowej nr 44 w Gdańsku.
Źródło: harmonia.edu.pl