Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20211207105348004535 / Katalog / Szczegóły pozycji

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [recenzenci prof. dr hab. Bogdan Mróz, prof. dr hab. Henryk Mruk].
Okładka pozycji Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa

Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna




Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa - opis wydawcyRynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach

formułowania i realizowania strategii marketingowych, wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. [...]

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [recenzenci prof. dr hab. Bogdan Mróz, prof. dr hab. Henryk Mruk].
Hasła:Komunikacja marketingowa
Konsumenci (ekonomia)
Konsumpcja (ekonomia)
Marketing
Nawyki konsumenckie
Nowy produkt
Segmentacja rynku
Strategia marketingowa
Zarządzanie relacjami z klientami
Polska
Monografia
Raport z badań
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2021.
Opis fizyczny:424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1995-2018 r.
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Mróz, Bogdan. Recenzja

Mruk, Henryk. Recenzja

Odbiorcy:Szkoły wyższe. Menedżerowie. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Konsumpcja (ekonomia)
Marketing
Zarządzanie relacjami z klientami
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 36
Numer inw.: 84733
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 59.858
Numer inw.: 59858
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy