Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor: Bajak, Maria.
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - opis wydawcyWspółczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego.Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu
rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maria Bajak ; [recenzenci dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. Uniwersytetu Rzeszowskiego, dr hab. inż. Barbara Szymoniuk, prof. Politechniki Lubelskiej]. | ||||||||||||||||
Hasła: | Beacon (urządzenie) Internet rzeczy Komunikacja marketingowa Konsumenci (ekonomia) Omnichannel Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) Polska Monografia | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 168-179. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2020 r. | Powstanie dzieła: | 2021 r. | Twórcy: | Hajduk, Grzegorz. Recenzja | Szymoniuk, Barbara. Recenzja Powiązane zestawienia: | Internet rzeczy | Komunikacja marketinowa Konsumenci (ekon.) Społeczna odpowiedzialność biznesu Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 59.857
Numer inw.: 59857
Dostępność: tylko na miejscu