Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20211207103753076072 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak ; [recenzenci dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. Uniwersytetu Rzeszowskiego, dr hab. inż. Barbara Szymoniuk, prof. Politechniki Lubelskiej].
Okładka pozycji Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Autor: Bajak, Maria.




Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - opis wydawcyWspółczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego.Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu

rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Maria Bajak ; [recenzenci dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. Uniwersytetu Rzeszowskiego, dr hab. inż. Barbara Szymoniuk, prof. Politechniki Lubelskiej].
Hasła:Beacon (urządzenie)
Internet rzeczy
Komunikacja marketingowa
Konsumenci (ekonomia)
Omnichannel
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Polska
Monografia
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021.
Opis fizyczny:184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 168-179.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2020 r.
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Hajduk, Grzegorz. Recenzja

Szymoniuk, Barbara. Recenzja

Powiązane zestawienia:Internet rzeczy
Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 59.857
Numer inw.: 59857
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy