Projektowanie strategii innowacji
Autor: Sołtysik, Mariusz
Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga zastosowanie odpowiedniej strategii innowacji. Problem podjęty przez Autora uważam za bardzo interesujący i ważny zarówno z naukowego, jak i praktycznego punktu widzenia. Autor zaprezentował szeroki przegląd literatury. Uwzględnił aktualny stan wiedzy i wykazał się
umiejętnościami dobrego przeprowadzenia badań i opracowania jego wyników.Z recenzji prof. dr hab. Joanny PaliszkiewiczW świetle niesłabnącego zainteresowania problematyką innowacji oraz wskazywanej przez teoretyków i praktyków potrzeby uzasadnienia efektywności wysiłków organizacyjnych związanych z ich tworzeniem podjęta w przedłożonej do oceny monografii problematyka nacechowana jest walorami nowości i oryginalności. W szczególności powodują to trafnie zidentyfikowane, zrozumiane i wyjaśnione w jej treści zjawiska wskazujące na możliwość kształtowania procesu tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym. Zaprezentowane wyniki badań w aspekcie dotychczasowego stanu badań w tym obszarze pokazują w sposób jednoznaczny wkład Autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Z kolei wskazane implikacje praktyczne (menedżerskie) stanowią istotne przesłanie dla przedstawicieli praktyki gospodarczej, a wskazane obszary działań doskonalących mogą w przyszłości być odpowiednio rozwinięte na etapie aplikacji w konkretnych organizacjach, biorąc pod uwagę specyfikę ich działalności.Z recenzji prof. dr. hab. Jarosława Karpacza https://www.pwe.com.pl/ksiazki/zarzadzanie/projektowanie-strategii-innowacji,p2003565336
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Mariusz Sołtysik ; [recenzenci prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz, prof. dr hab. Jarosław Karpacz]. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Design thinking Innowacje Praca zespołowa Projektowanie Przedsiębiorstwo Przywództwo Struktura organizacyjna Zaangażowanie pracowników Polska Monografia | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 151-185. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2020 r. | Powstanie dzieła: | 2021 r. | Twórcy: | Karpacz, Jarosław. Recenzja | Paliszkiewicz, Joanna Olga. Recenzja Odbiorcy: | Menedżerowie. | Powiązane zestawienia: | Innowacje - zarządzanie | Praca zespołowa Przedsiębiorstwo Przywództwo Zaangażowanie pracowników Projektowanie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)