Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20211104123402057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie Joanna Radosz.
Okładka pozycji Wojny biznesowe

Wojny biznesowe

Tytuł oryginału : "Art of business wars : battle-tested lessons for leaders and entrepreneurs from history`s greatest rivalries,".

Autor: Brown, David




Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, "Business Wars", przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy

wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. Opis wydawcy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:David Brown ; tłumaczenie Joanna Radosz.
Hasła:Biznesplan
Etyka biznesu
Konkurencja
Marka (ekonomia)
Promocja handlowa
Przedsiębiorczość międzynarodowa
Sukces
Wizerunek przedsiębiorstwa
Współzawodnictwo
Świat
Reportaż problemowy
Literatura amerykańska
Adres wydawniczy:Kraków : SQN, 2021.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:458, [3] strony ; 21 cm.
Uwagi:Tytuł oryginału: The art of business wars. Na okładce podtytuł: opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie. Bibliografia na stronach: 444-459.
Forma gatunek:Książki. Literatura faktu, eseje, publicystyka.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Radosz, Joanna Krystyna. (1992- ). Tłumaczenie

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56

Sygnatura: 33
Numer inw.: 63284
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59

Sygnatura: 65
Numer inw.: 51391
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59

Sygnatura: 65
Numer inw.: 51448
Pozycja wypożyczona

Przetrzymana przez: 000572
termin minął: 2023-10-26
schowekrezerwuj
więcej

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 658
Numer inw.: 65813
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 140
ul. Mozarta 1 (V piętro)
tel. 22 847 77 31

Sygnatura: 658
Numer inw.: 13419
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy