Zarządzanie emocjami w organizacji
Autor: Cichosz, Adam.
Zarządzanie emocjami w organizacji - opis wydawcyW książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię
organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą fizyczną organizacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Adam Cichosz ; [recenzent dr hab. Kazimierz Nagody-Mrozowicz, prof. AWL]. | ||||||||||||||||
Hasła: | Inteligencja emocjonalna Uczucia Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM) Opracowanie | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2021. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie pierwsze. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 248 stron ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 244-248. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Psychologia | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2021 r. | Twórcy: | Mrozowicz, Kazimierz. Recenzja | Powiązane zestawienia: | Inteligencja emocjonalna | Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM) Uczucia Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)