Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20210826145517070555 / Katalog / Szczegóły pozycji

Badanie rynku - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk.
Okładka pozycji Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta?

Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta?

"Jak zrozumieć konsumenta? "




Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik

porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk.
Hasła:Badania rynku
Konsumenci (ekonomia)
Marketing
Praca zbiorowa
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, copyright 2021.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Uwagi:Druk dwuszpaltowy. Bibliografie przy rozdziałach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Lutostański, Michał Jan. (1985- ) Redakcja

Łebkowska, Agnieszka. Redakcja

Protasiuk, Michał. (1978- ) Redakcja

Powiązane zestawienia:Badania marketingowe
Konsumenci (ekon.)
Rynek - badanie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 339
Numer inw.: 83655
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 081087
do dnia: 2024-05-18
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 19022
Numer inw.: 19022
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy