Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20210313100630030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

Przyszłość marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Przyszłość marketingu : koncepcja, metody, technologie : teoria i zastosowanie / pod redakcją Roberta Kozielskiego ; [autorzy rozdziałów Michał Moneta, Agata Matuszewska-Kubicz, Agata Mardosz-Grabowska, Magdalena Kalińska-Kula, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; recenzent Jacek Otto].
Okładka pozycji Przyszłość marketingu : koncepcja, metody, technologie : teoria i zastosowanie

Przyszłość marketingu : koncepcja, metody, technologie : teoria i zastosowanie




Przyszłość marketingu - opis wydawcyOstatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z

jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod redakcją Roberta Kozielskiego ; [autorzy rozdziałów Michał Moneta, Agata Matuszewska-Kubicz, Agata Mardosz-Grabowska, Magdalena Kalińska-Kula, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; recenzent Jacek Otto].
Hasła:Marketing
Praca zbiorowa
Adres wydawniczy:Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:402, [3] strony : ilustracje ; 25 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1990-2020 r.
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Kaczorowska-Spychalska, Dominika. Autor

Kalińska-Kula, Magdalena. Autor

Kozielski, Robert. (1968-) Redakcja

Mardosz, Agata. Autor

Matuszewska-Kubicz, Agata. Autor

Otto, Jacek. (1957- ). Recenzja

Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 59.099
Numer inw.: 59099
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy