Przyszłość marketingu : koncepcja, metody, technologie : teoria i zastosowanie
Przyszłość marketingu - opis wydawcyOstatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z
jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod redakcją Roberta Kozielskiego ; [autorzy rozdziałów Michał Moneta, Agata Matuszewska-Kubicz, Agata Mardosz-Grabowska, Magdalena Kalińska-Kula, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; recenzent Jacek Otto]. | ||||||||||||||||
Hasła: | Marketing Praca zbiorowa | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 402, [3] strony : ilustracje ; 25 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 1990-2020 r. | Powstanie dzieła: | 2020 r. | Twórcy: | Kaczorowska-Spychalska, Dominika. Autor | Kalińska-Kula, Magdalena. Autor Kozielski, Robert. (1968-) Redakcja Mardosz, Agata. Autor Matuszewska-Kubicz, Agata. Autor Otto, Jacek. (1957- ). Recenzja Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 59.099
Numer inw.: 59099
Dostępność: tylko na miejscu