Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Boguszewicz-Kreft, Monika.
Marketing doświadczeń - opis wydawcyPrzeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy
konsumentów: o szybko zmieniających się wymaganiach,pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.W marketingu doświadczeń:oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,stosuje nowatorskie metody zarządcze.Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Boguszewicz-Kreft ; [recenzent: prof. Bogna Pilarczyk]. | ||||||||||||||||||||
Hasła: | Komunikacja marketingowa Lojalność konsumentów Marketing doświadczeń Marketing sensoryczny Satysfakcja konsumentów Materiały pomocnicze Opracowanie | ||||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2021. | ||||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie III, Warszawa 2021 (dodruk). | ||||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 301 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Wydanie 1. pt.: Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach. Bibliografia, netografia na stronach 277-297. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2001-2020 r. | Powstanie dzieła: | 2020 r. | Twórcy: | Pilarczyk, Bogna. (1948- ). Recenzja | Przeznaczenie: | Dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, a także praktyków. | Dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, a także praktyków. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Specjaliści ds. marketingu. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Lojalność konsumentów Satysfakcja konsumentów Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 59.085
Numer inw.: 59085
Dostępność: tylko na miejscu