Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marketing doświadczeń - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? / Monika Boguszewicz-Kreft ; [recenzent: prof. Bogna Pilarczyk].
Okładka pozycji Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Autor: Boguszewicz-Kreft, Monika.




Marketing doświadczeń - opis wydawcyPrzeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy

konsumentów: o szybko zmieniających się wymaganiach,pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.W marketingu doświadczeń:oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,stosuje nowatorskie metody zarządcze.Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Monika Boguszewicz-Kreft ; [recenzent: prof. Bogna Pilarczyk].
Hasła:Komunikacja marketingowa
Lojalność konsumentów
Marketing doświadczeń
Marketing sensoryczny
Satysfakcja konsumentów
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2021.
Wydanie:Wydanie III, Warszawa 2021 (dodruk).
Opis fizyczny:301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Wydanie 1. pt.: Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach. Bibliografia, netografia na stronach 277-297.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2020 r.
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Pilarczyk, Bogna. (1948- ). Recenzja

Przeznaczenie:Dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, a także praktyków.
Dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, a także praktyków.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Lojalność konsumentów
Satysfakcja konsumentów
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 59.085
Numer inw.: 59085
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy