222 polskie gry, które warto znać
"Dwieście dwadzieścia dwie polskie gry, które warto znać "
Autor: Kosman, Marcin
Gdy w pierwszej połowie lat 80. rodzimi entuzjaści komputerów ZX Spectrum, Commodore i Atari rozpoczynali zabawę w tworzenie gier, nie mogli się spodziewać, że 30 lat później na polskie produkcje będzie czekać cały świat, a tworzące je studia będą liczone w setkach.Dziś branża gier jest wizytówką polskiej popkultury, a jej sukcesy mogą wprawić w zakłopotanie filmowców i muzyków. Są
efektem wielu lat ciężkiej pracy i nieustannej nauki na własnych błędach.Książka "222 polskie gry, które warto znać" obrazuje tę drogę, pokazując, jak gry i trendy zmieniły się przez lata. Od 8-bitowych dzieł pasjonatów tworzonych na komputerze rodziców, przez pierwsze profesjonalne twory niewielkich grup, po światowe hity sprzedażowe produkowane przez studia liczące setki osób. lubimyczytac
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marcin Kosman. | ||||||||||||||
Hasła: | Branża gamingowa Gracze komputerowi Rzeczywistość wirtualna Polska Antologia Hobby i czas wolny | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Open Beta, 2020. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 1. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 459 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm. Uwagi: | Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Albumy i książki artystyczne. | Dziedzina: | Hobby i czas wolny | Powstanie dzieła: | 2020 r. | Powiązane zestawienia: | Gry komputerowe | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)