Sztuka reklamy
Autor: Goślicki, Jan.
To książka dla menedżerów i biznesmenów pragnących zgłębić tajniki prawidłowego przygotowania własnej kampanii reklamowej i bezstresowo ułożyć sobie współpracę z prowadzącą ją agencją.To książka dla konsumentów. To przewodnik po tym, jakimi środkami reklama działa na nasze zmysły. Dlaczego podświadomie wyciągamy rękę po reklamowany proszek do prania,
kawę, czy samochód.To książka dla osób zawodowo zainteresowanych robieniem reklamy. To odpowiedź na pytanie: "Jak robić reklamę?" - czyli jak rozmawiać z klientem, pisać teksty reklamowe, wybierać media, robić własną reklamę. lubimyczytac
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jan Goślicki. | ||||||||||||
Hasła: | Reklama Specjaliści ds. reklamy Sponsoring Opracowanie | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Fundusz Gospodarczy Region Małopolska, 1997. | ||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 1, rzut 3. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 180 stron, [VIII stron], [8] stron luzem : faksymilia, fotografie, rysunki ; 30 cm. Uwagi: | Indeks. | Forma gatunek: | Książki . Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 1997 r. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)