Gamification : jak wygrać zaangażowanie respondenta?
Autor: Protasiuk, Michał
Gamification - opis wydawcyBitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie "attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (...) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze
dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.dr Michał Jan Lutostański
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Michał Protasiuk, Anna Gorączka ; [recenzenci prof. dr hab. Małgorzata Bombol, dr Michał Jan Lutostański]. | ||||||||||||||||
Hasła: | Badania marketingowe Grywalizacja Motywacja Opracowanie | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 205, [1] strona : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 202-[206]. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2020 r. | Twórcy: | Bombol, Małgorzata. Recenzja | Gorączka, Anna. Autor Lutostański, Michał Jan. Recenzja Powiązane zestawienia: | Badania marketingowe | Motywacja Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.811
Numer inw.: 58811
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Protasiuk, Michał
Michał Protasiuk ur. 1978 w Bydgoszczy – polski pisarz fantastyki. Związany z poznańskim klubem fantastyki „Druga Era” oraz fanzinami „Inne Planety” i „deZinformator”. Debiutował w 2003 opowiadaniem Projekt Golgota na łamach „Science Fiction”. Publikuje teksty krytyczne w „Czasie Fantastyki”. W 2006 ukazała się jego debiutancka powieść Punkt Omega. Za drugą powieść, Strukturę z 2010, otrzymał nagrodę główną Nagrody Literackiej im. Jerzego Żuławskiego. W 2012 ponownie wyróżniony w konkursie im. Jerzego Żuławskiego, tym razem za powieść Święto rewolucji. [>>]