Pucio : rodzinna sobota
Autor: Galewska-Kustra, Marta
Pucio to sympatyczny chłopiec, który posiada fantastyczną i aktywną rodzinę. Dzięki czemu szybko się rozwija i uczy nowych umiejętności. Pozwól dziecku poznać Pucia i razem z nim przeżywać wspaniałe edukacyjne i rozwojowe przygody. "Pucio. Rodzinna sobota", której autorem jest Marta Galewska-Kustra, to edukacyjne puzzle dla dzieci, skierowane do maluszków, które ukończyły drugi rok życia. Puzzle składają
się z 15 elementów, a każdy z nich prezentuje inną sytuację wykonywaną przez rodzinę sympatycznego chłopca imieniem Pucio. Po złożeniu wszystkich elementów otrzymamy przebieg całej rodzinnej soboty. W zestawie znajdziemy instrukcję z wieloma propozycjami zabawy przy pomocy zestawu "Pucio. Rodzinna sobota", mających wpływ na rozwój dziecka pod kątem słuchania, opowiadania, logicznego myślenia, ćwiczenia pamięci i spostrzegawczości, rozumienia sekwencji zdarzeń i wzbogacenia słownictwa. Warto również użyć wyobraźni i wymyślić własne zabawy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | autor Marta Galewska-Kustra; ilustracje Joanna Kłos. |
Seria: | Pucio. Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać |
Hasła: | Gry i zabawy umysłowe Puzzle |
Adres wydawniczy: | Warszawa: Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2020. |
Zawartość pudełka: |
|
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Twórcy: | Kłos, Joanna. Ilustracje |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Galewska-Kustra, Marta
Marta Galewska-Kustra,dr nauk humanistycznych, logopeda i pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Pracownik naukowy Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Prowadzi gabinet logopedyczny, który jest miejscem stałych wizyt małych pacjentów oraz rodziców, którzy chcą wiedzieć więcej o możliwości stymulowania rozwoju mowy swoich dzieci. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy i zaburzeń artykulacji u dzieci. W pracy terapeutycznej nieustannie próbuje łączyć terapię mowy z rozwojem twórczego potencjału dziecka. Autorka publikacji naukowych [>>]