Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Rewolucja 4.0 - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [recenzenci: prof. dr hab. Anna Dąbrowska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), dr hab. Magdalena Jaciow (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), prof dr hab. Irena Ozimek (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie), dr hab. inż. Jadwiga Stobiecka, prof. UEK (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
Okładka pozycji Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu

"Nowe technologie w marketingu "




Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu - opis wydawcyRewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w

działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [recenzenci: prof. dr hab. Anna Dąbrowska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), dr hab. Magdalena Jaciow (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), prof dr hab. Irena Ozimek (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie), dr hab. inż. Jadwiga Stobiecka, prof. UEK (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
Hasła:Czwarta rewolucja przemysłowa
Marketing elektroniczny
Marketing społecznościowy
Media społecznościowe
Przemysły wysokiej techniki
Wizerunek przedsiębiorstwa
Zarządzanie
Praca zbiorowa
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020.
Opis fizyczny:138 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Jeden rozdział w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2015-2020 r.
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Dąbrowska, Anna. Recenzja

Jaciow, Magdalena. Recenzja

Kowalska, Magdalena. Redakcja

Maciejewski, Grzegorz. (1971- ). Recenzja

Ozimek, Irena. Recenzja

Stobiecka, Jadwiga. Recenzja

Szwajlik, Anna. Redakcja

Waśkowski, Zygmunt. Recenzja

Powiązane zestawienia:Czwarta rewolucja przemysłowa
Marketing elektroniczny
Marketing społecznościowy
Media społecznościowe
Wizerunek przedsiębiorstwa
Zarządzanie
Przemysły wysokiej techniki
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.707
Numer inw.: 58707
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy