Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce
"Etykieta biznesu w praktyce "
Autor: Łuczka, Dagmara.
Kultura budowania relacji służbowych - opis wydawcyJedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić
się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, standardów zachowań w świecie biznesu, różnic kulturowych, norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc."Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci" - Ryszard Kajkowski, założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce. "Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji" - Justyna Głowacka, Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL / HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Dagmara Łuczka. | ||||||||||||
Hasła: | Etyka biznesu Kultura organizacyjna Savoir-vivre Opracowanie Poradnik | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2020. | ||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 157 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź. Bibliografia na stronach 151-152. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Praca, kariera, pieniądze Powstanie dzieła: | 2020 r. | Powiązane zestawienia: | Etyka biznesu | Kultura organizacyjna Savoir-vivre Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.699
Numer inw.: 58699
Dostępność: tylko na miejscu