Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20201113103600028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka.
Okładka pozycji Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce

Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce

"Etykieta biznesu w praktyce "

Autor: Łuczka, Dagmara.




Kultura budowania relacji służbowych - opis wydawcyJedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić

się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, standardów zachowań w świecie biznesu, różnic kulturowych, norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc."Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci" - Ryszard Kajkowski, założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce. "Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji" - Justyna Głowacka, Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL / HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Dagmara Łuczka.
Hasła:Etyka biznesu
Kultura organizacyjna
Savoir-vivre
Opracowanie
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2020.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:157 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź. Bibliografia na stronach 151-152.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki. Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Praca, kariera, pieniądze
Powstanie dzieła:2020 r.
Powiązane zestawienia:Etyka biznesu
Kultura organizacyjna
Savoir-vivre
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.699
Numer inw.: 58699
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy