Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20201112110403028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc ; [recenzenci dr hab. Grażyna Śmigielska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, prof. dr hab. Józef Sala].
Okładka pozycji Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Autor: Sztorc, Małgorzata.




Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych - opis wydawcyOddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych,

niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania. Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Małgorzata Sztorc ; [recenzenci dr hab. Grażyna Śmigielska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, prof. dr hab. Józef Sala].
Hasła:Hotelarstwo
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Konkurencyjność
Zarządzanie strategiczne
Polska
Materiały pomocnicze
Monografia
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020.
Opis fizyczny:387, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 352-383.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2005-2018 r.
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Sala, Józef. Recenzja

Śmigielska, Grażyna. Recenzja

Przeznaczenie:Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Menedżerowie.
Powiązane zestawienia:Hotelarstwo
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Konkurencyjność
Zarządzanie strategiczne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.689
Numer inw.: 58689
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy