Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20201110121836057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

Działania marketingowe organizacji / redakcja naukowa Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; [recenzenci - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Działania marketingowe organizacji / redakcja naukowa Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; [recenzenci: dr hab. Przemysław Dmowski, prof UMG, Uniwersytet Morski w Gdyni, dr hab. inż. Mariola Grzybowska-Brzezińska, prof. UMW, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, dr hab. Małgorzata Kieżel, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR, Uniwersytet Rzeszowski, prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, prof. zw. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu].
Okładka pozycji Działania marketingowe organizacji

Działania marketingowe organizacji




Działania marketingowe organizacji - opis wydawcyPublikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest

nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; [recenzenci: dr hab. Przemysław Dmowski, prof UMG, Uniwersytet Morski w Gdyni, dr hab. inż. Mariola Grzybowska-Brzezińska, prof. UMW, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, dr hab. Małgorzata Kieżel, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR, Uniwersytet Rzeszowski, prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, prof. zw. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu].
Hasła:2001-
Innowacje
Marketing
Organizacja
Sieci innowacji
Monografia
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020.
Opis fizyczny:304 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach. Tekst częściowo angielski. Streszczenia angielskie i polskie.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Błoński, Krzysztof. Redakcja

Dmowski, Przemysław. Recenzja

Grzybowska, Mariola. Recenzja

Kieżel, Małgorzata. Recenzja

Kuźniar, Wiesława. Recenzja

Pluta-Olearnik, Mirosława. Recenzja

Smalec, Agnieszka. Redakcja

Sobocińska, Magdalena. Recenzja

Powiązane zestawienia:Innowacje - zarządzanie
Marketing
Organizacja
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.685
Numer inw.: 58685
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy