Cyfryzacja w zarządzaniu
Cyfryzacja w zarządzaniu - opis wydawcyKsiążka w sposób wyczerpujący i przejrzysty prezentuje istotne zagadnienia z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych dynamicznie zachodzących przemian cywilizacyjnych i technologicznych. Omawiana problematyka skoncentrowana jest wokół kluczowego pojęcia - Gospodarka 4.0, jej elementów składowych oraz możliwości ich aplikacji.Publikacja stanowi oryginalne i pionierskie na polskim
rynku wydawniczym opracowanie dotyczące zarządzania w warunkach Gospodarki 4.0. Stanowi źródło wiedzy dla ośrodków akademickich, menedżerów oraz kadry zarządzającej szczebla lokalnego i centralnego administracji publicznej. Wśród autorów monografii znajdują się znane nazwiska z obszaru nauk ekonomicznych oraz biznesu, m.in. Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - liderka w dziedzinie cyfryzacji w sektorze bankowości, jedna z 10 najbardziej wpływowych osób na świecie w kategorii finanse i ekonomia w 2019 r. według platformy cyfrowej LinkedIn oraz jedna z wiodących kobiet w branży Fintech według rankingu Top 100 Women in Fintech 2019. Poruszane zagadnienia to: gospodarka 4.0 oraz transformacja cyfrowa przedsiębiorstw w obszarze technologii, procesów i organizacji, zaawansowane narzędzia przetwarzania danych w gospodarce cyfrowej (m.in. Big Data, chmura obliczeniowa, analityka biznesowa), cyfryzacja w łańcuchach dostaw (m.in. blockchain, robotyzacja, sztuczna inteligencja, Fizyczny Internet), zarządzanie ludźmi w dobie cyfryzacji, marketing cyfrowy (digital marketing), cyfryzacja w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, pandemia COVID-19 oraz płynące z niej doświadczenia i wnioski dla cyfryzacji firm.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Aleksandra Laskowska-Rutkowska ; [recenzenci: prof. dr hab. Piotr Niedzielski, prof. zw. Uniwersytetu Szczecińskiego, prof. nadzw. dr hab. Wojciech Popczyk, Uniwersytet Łódzki]. | ||||||||||||||
Hasła: | Czwarta rewolucja przemysłowa Digitalizacja Informatyka Zarządzanie Polska Opracowanie Informatyka i technologie informacyjne Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2020. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 240 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2020 r. | Twórcy: | Laskowska-Rutkowska, Aleksandra. Redakcja | Niedzielski, Piotr. Recenzja Popczyk, Wojciech. Recenzja Powiązane zestawienia: | Digitalizacja | Informatyka Zarządzanie Czwarta rewolucja przemysłowa Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.682
Numer inw.: 58682
Dostępność: tylko na miejscu