Marketing mody : strategia, branding i promocja
Tytuł oryginału: "Marketing fashion : strategy, branding and promotion,".
Autor: Posner, Harriet.
Marketing Mody. Strategia i promocja - opis wydawcyPraktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości markiKsiążka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od
udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Harriet Posner ; [tłumaczenie Anna Cichowicz]. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Kariera Marka (ekonomia) Marketing Moda Rynek Materiały pomocnicze | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 240 stron : ilustracje, fotografie ; 26 cm. Uwagi: | Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2015 r. | Twórcy: | Cichowicz, Anna. Tłumaczenie | Przeznaczenie: | Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich oraz dla tych, którzy rozważają związanie swojego życia zawodowego z modą. | Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich oraz dla tych, którzy rozważają związanie swojego życia zawodowego z modą. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Kariera | Marka (ekonomia) Marketing Moda Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.664
Numer inw.: 58664
Dostępność: tylko na miejscu