Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20201105125215030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing mody - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; [tłumaczenie Anna Cichowicz].
Okładka pozycji Marketing mody : strategia, branding i promocja

Marketing mody : strategia, branding i promocja

Tytuł oryginału: "Marketing fashion : strategy, branding and promotion,".

Autor: Posner, Harriet.




Marketing Mody. Strategia i promocja - opis wydawcyPraktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości markiKsiążka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od

udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Harriet Posner ; [tłumaczenie Anna Cichowicz].
Hasła:Kariera
Marka (ekonomia)
Marketing
Moda
Rynek
Materiały pomocnicze
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019.
Opis fizyczny:240 stron : ilustracje, fotografie ; 26 cm.
Uwagi:Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2015 r.
Twórcy:Cichowicz, Anna. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich oraz dla tych, którzy rozważają związanie swojego życia zawodowego z modą.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich oraz dla tych, którzy rozważają związanie swojego życia zawodowego z modą.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Kariera
Marka (ekonomia)
Marketing
Moda
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.664
Numer inw.: 58664
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy