Effective public relations
Autor: Cutlip, Scott M.
Intended as the primary textbook for the foundational public relations principles course and for a stand-alone public relations theory and practices course in communications and business programs."Effective Public Relations" has defined public relations theory and practice, schooled its practitioners, and served as a reference for those in the calling for more than five decades. The first edition of Scott M. Cutlip and Allen H. Center`s revolutionary book in 1952 made public relations an
acceptable subject of academic study. Their ideas and ambitions for the field still serve as beacons leading the field in the 21st century. This updated ninth edition continues the trend of excellence and will introduce yet another generation of practitioners worldwide to this important profession of Public Relations.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Scott M. Cutlip, Allen H. Center, Glen M. Broom. | ||||||||||||
Hasła: | Public relations Opinia publiczna Komunikacja marketingowa Wizerunek przedsiębiorstwa Opracowanie | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, copyright 2000. | ||||||||||||
Wydanie: | Eighth Edition | ||||||||||||
Opis fizyczny: | XX, 588 stron : ilustracje ; 25 cm. Uwagi: | Bibliografia na końcu rozdziałów. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 1952 r. | Twórcy: | Broom, Glen M. Autor | Center, Allen H. Autor Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 18747
Numer inw.: 18747
Dostępność: tylko na miejscu