Algorytmiczny lider : jak być inteligentnym, gdy maszyny są inteligentniejsze od nas
Tytuł oryginału: : "Algorithmic leader : how to be smart when machines are smarter than you".
Autor: Walsh, Mike
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy, nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowo. Żyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do wszystkiego - od zaawansowanej produkcji po skomplikowane operacje medyczne. Automatyzacja, algorytmy i sztuczna inteligencja zmienią każdy aspekt codziennego życia. Ale czy jesteśmy
świadomi tego, co to oznacza dla przyszłości pracy, przywództwa i ludzkiej kreatywności? Boimy się, że roboty wkrótce zastąpią nas w pracy, ale szybki postęp w rozwoju inteligencji maszyn rodzi o wiele ważniejsze pytanie: jaki jest prawdziwy potencjał ludzkiej inteligencji w XXI wieku? Futurysta Mike Walsh zsyntetyzował lata badań i wywiadów z czołowymi liderami biznesu, pionierami sztucznej inteligencji i naukowcami zajmującymi się big data, tworząc zestaw 10 zasad, dzięki którym czytelnicy będą mogli zaplanować własną drogę osobistej przemiany, wykorzystać moc algorytmów i wyznaczyć jasną ścieżkę dla swojej firmy, zespołu i dla siebie. Zasad, które pomogą przetrwać i rozwijać się w erze bezprecedensowych zmian. Algorytmiczny lider to pełen nadziei i praktyczny przewodnik dla liderów wszystkich typów organizacji. Wielkie firmy tworzy się na bazie kultury. Prorocza wizja Mike’a Walsha, wizja algorytmicznej firmy przyszłości, to nie robotyczna armia bezdusznych dashboardów analizujących dane, ale żywy, oddychający organizm - społeczność ludzi, dla których motywacją jest coś więcej niż wynagrodzenie; dla których liczy się cel i oddziaływanie; podejmowanie decyzji i autonomia; miejsce pracy i współpraca. Rzecz warta przeczytania.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Mike Walsh ; przełożył Michał Romanek. | ||||||||||||||
Hasła: | Algorytmy Kultura organizacyjna Planowanie strategiczne Przywództwo Sukces Zarządzanie innowacjami Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Wydawnictwo Poznańskie, copyright 2020. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 287, [1] strona : ilustracje ; 22 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 275-[288]. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Romanek, Michał. (1969- ). Tłumaczenie | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie innowacjami | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)