Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20200825143109053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska.
Okładka pozycji Komunikacja w kryzysie

Komunikacja w kryzysie

Tytuł oryginału: "Communication in crisis : understand, engage and influence consumer behaviour to maximize brand trust,".

Autor: Hartley, Kate.




Komunikacja w kryzysie - opis wydawcyIdea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do

sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować.Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją.Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week?s Crisiss Comms czy Social Media Today?s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR."Z przyjemnością zapoznałam się z książką Kate Hartley na temat komunikowania w kryzysie. Książka łączy w sobie wiedzę i praktykę z obszaru zarządzania i psychologii. Postrzegam ją jako interesującą zarówno dla praktyków odpowiedzialnych za komunikację ogólnie, a komunikację w mediach społecznościowych w szczególności, jak również dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej na poziomie studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Będzie to z pewnością interesująca propozycja literatury uzupełniającej między innymi dla studentów kursów zachowań konsumenckich, komunikacji marketingowej i PR."dr Jolanta Tkaczyk - Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska.
Hasła:Komunikacja marketingowa
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Reputacja przedsiębiorstwa
Zarządzanie kryzysowe
Zarządzanie zaufaniem
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, 2020.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem. Bibliografia, netografia na stronie [241].
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2006-2019 r.
Powstanie dzieła:2020 r.
Twórcy:Ożarowska, Aleksandra. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Specjaliści ds. public relations.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Konsumenci (ekon.)
Marka (ekonomia)
Zarządzanie kryzysowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.418
Numer inw.: 58418
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy